وکیل قرارداد چه کاری انجام می‌دهد؟

وکیل قرارداد چه کاری انجام می‌دهد؟

قرارداد درحقیقت یک سند حقوقی بین طرفین است که به منظور کتبی‌سازی حقوق و تکالیف هر طرف تنظیم می‌شود. در تنظیم قرارداد درکنار ذکر آن‌چه باید انجام دهید و آن‌چه باید درحق شما انجام شود، عقوبت حقوقی عدم تعهد نسبت به این مسئله هم قید می‌شود. ماده « ۱۸۳ » قانون مدنی می گوید : عقد عبارت است از اینکه یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر، تعهد به امری نماید و مورد قبول آنها باشد.حال اگر قرارداد به هر دلیلی رعایت نشود وکیل قرارداد وظیفه دارد تا کار قانونی آن را پیگیری کند. وکیل قراردادها در اصفهان آماده ی خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشد. 

اصول متن قرارداد از منظر قانون که باید رعایت شود

به صورت بسیار کلی اگر بخواهیم درباره‌ی بخش‌های مختلف عقد قرارداد صحبت کنیم، باید به موارد زیر اشاره کرد:

عنوان قرارداد

تعاریف لازم و جامع

مشخص‌سازی طرفین قرارداد

تعیین موضوع قرارداد

شرایط قرارداد

تعهدات بین طرفین

تضمین‌های طرفین

وکیل قراردادها در اصفهان

عناصر قرارداد قانونی

  • رضایت طرفین

رضایت طرفین برای عقد قرارداد مهم‌ترین اصل ذکرشده است که درصورت نفی کلیه‌ی اصول قرارداد زیرسوال رفته و فاقد اعتبار است.

  • عوضین

یک قرارداد باید شامل مواردی باشد که تعهدی یا تعهدهایی را بین طرفین ایجاد کند و هر دو شخص را شامل این جریان آورد.

  • اهلیت

اهلیت درحقیقت به این معنا است که طرفین حقوقی با حقیقی قراداد باید دارای صلاحیت لازم برای قید قرارداد باشند، به این معنا که به طور به مثال اگر شخصی حقیقی است، دارای سن بالای ۱۸ سال بوده، سلامت عقل او تایید گردد و موارد دیگری از این قبیل که رعایت آن‌ها الزامی است.

  • قانونی بودن

درنظر داشته باشید که کلیه‌ی موارد ذکرشده در قرارداد از موضوع آن تا روش‌های اجرا و حقوق و تکالیف طرفین باید مطابق با قوانین کشور باشد که این حیطه می‌تواند از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد.

وکیل قراردادها اصفهان

علی شیرزاده وکیل قراردادها در اصفهان

فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی از کانون وکلای اصفهان و دارای حدود ۱۳ سال سابقه وکالت در امور کیفری – حقوقی – وکیل خانواده – امور ثبتی – چک و سفته و وکیل قراردادها در اصفهان و مطالبات در هر نقطه از کشور – امور شرکتها – امور بیمه – امور بانکی و وام ها – امور مالیاتی و …

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.