درمان واریس پا با رادیوفرکانس

درمان واریس پا با رادیوفرکانسی یالیزر(لیزرواریس دراصفهان)، ازسالهای بسیارقبل توسط دکترمحمودهادی زاده( بهترین متخصص واریس اصفهان )انجام می شده ونتایج بسیاردرخشان وعالی بهمراه داشته است.
بهترین راه درمان واریس پا روش استفاده ازلیزرداخل عروقی یاامواج رادیوفرکانسی است که درواقع روش های درمانی جایگزین درمانهای قدیمی درمان واریس پا است که در مراکز درمانی پیشرفته دنیا برای درمان واریس بکار میرود. فواید این روش که باعث تمایل بیشتر پزشکان متخصص و بیماران در انتخاب این روش برای درمان واریس است عبارتند از:
بدون نیاز به برش جراحی
نداشتن جای بخیه
دوره نقاهت کوتاه
عدم نیاز به بی هوشی
عدم نیازبه بستری
عدم عود
این در حالیست که نتایج حاصل و اثر بخشی این روش بسیاربهترازروشهای قدیمی ونیزجراحی واریس بوده و رضایت بخشی این روش قابل تایید بیماران و متخصصان می باشد. دیگر مزیت روش رادیوفرکانسی ونیزدرمان واریس بالیزردراصفهان که آن را گزینه ی مناسب برای مراجعین به ویژه افراد پرمشغله و فعال نموده است عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان است به طوریکه ظرف مدت کمتر از یک ساعت، درمطب صورت میگیرد و بیمار می تواند با پای خود به منزل برگردد و نیاز به استراحت ندارد.
درمان واریس پا با روش برش و بستن ( لیگاسیون و استریپینگ )
در این روش که نیازبه جراحی داردویک روش قدیمی است، دو برش ایجاد می شوند. اولین برش بر روی کشاله ران، بیمار و بالای ورید، مورد نظر و دومین برش بر روی قسمت پایینی پا و در نزدیکی مچ یا زانو ایجاد میشود . قسمت بالایی ورید مورد نظر بسته خواهد شد. یک سیم نازک و منعطف از قسمت پایینی سیاهرگ به درون آن هدایت می شود که در هنگام بیرون کشیده شدن، سیاهرگ رانیز به همراه خود بیرون می آورد.

درمان واریس پا با لیزر و رادیو فرکوئنسی

روشهای همراه باجراحی وروش برش و بستن می تواند همراه با کبودی، خونریزی و درد باشد. در بعضی موارد جراحی واریس ممکن است ترومبوز وریدی عمیق نیز ایجاد شود. پس از جراحی، اغلب بیماران قبل از بازگشت بر سر کار و انجام دیگر وظایف خود به 1 تا 3 هفته استراحت نیاز دارند. در دوره ریکاوری یا استراحت، جورابها ی فشاری یا جوراب واریس باید بپوشیدوبهرحال استراحت درمنزل ودورماندن ازمحیط کار ، می تواندمشکلات اقتصادی برای بیماران مبتلابه نارسایی های عروقی وواریس بهمراه داشته باشد.
در روش درمان به وسیله امواج رادیویی(RF)، یک برش کوچک در بالا و پایین زانو ایجاد شده و به کمک اسکن امواج فراصوت یعنی سونوگرافی یک کاتتر (لوله نازک) به درون رگ هدایت می شودوبااستفاده ازامواج آراف که به درون کاتتر وارد می شود انرژی امواج رادیویی سبب درمان کامل نارسایی وریدی وواریس می شود.این فرایند برای ورید های بزرگتر ترجیح داده میشود . فرایند درمان به وسیله امواج رادیویی معمولا تحت بی حسی موضعی انجام میشود .
روش میکرو فلبکتومی چگونه است؟
برای درمان رگ های شاخه ای روشی وجود دارد که با بیحسی موضعی و به طور سرپایی انجام میپذیرد . انجام جراحی موضعی، برای برداشتن رگ های شاخه ای در صورتیکه درگیری رگ های عمقی و ریشه ای وجود نداشته باشد ، میتواند راه مناسبی برای درمان رگ های کوچک شاخه ای باشد. در این روش برشی کوچک به اندازه یک عدس ایجاد می شود و برای برطرف کردن ظاهر برجسته رگها نزذیک سطح پوست از این روش استفاده میشود .
چه کسانی ورید های واریسی را درمان خواهد کرد؟
فقط پزشکان متبحرباتحصیلات فوق تخصصی خاص می توانند وریدهای واریسی را تشخیص داده و درمان کنند، بنابراین دانستن زمینه های تخصصی و توانایی های پزشکان فوق تخصص مراقبت از ورید ها ضروری میباشد. پزشکانی که ورید های واریسی و عنکبوتی را تشخیص داده و درمان میکنند
فوق تخصص های عروق (فلبولوژیست ها) هستندوتجربه و گزینه های درمانی میتوانند بسته به تشخیص پزشک متفاوت باشند. توصیه میشود قبل از ملاقات با پزشک فوق تخصص در ارتباط با اعتبار و قابلیتهای او سوالات وتحقیقات لازم راانجام دهید تا از مهارت او برای درمان وضعیت خود اطمینان پیدا کنید
کمک به بهبود با جوراب‌ واریس
این جورابها بگونه‌ای طراحی شده اند که خون را به سمت بالا هدایت می‌کنند . استفاده از این موارد می‌تواند به تسکین علایمی همچون تورم و سفتی کمک کند و جریان خون را در اندام تحتانی بهبود ببخشد . به یاد داشته باشید که استفاده از جوراب واریس بتنهایی باعث واریس درمان واریس نخواهد کرد . این موارد تنها برای تسکین درد وجلوگیری ازپیشرفت واریس مورد استفاده قرار میگیرد .
درمرکزواریس اصفهان، دکترمحمودهادی زاده( بهترین متخصص واریس ایران)(بهترین متخصص واریس اصفهان) انواع واریس رابااستفاده ازلیزر، اراف ، چسب ، اسکلروتراپی ومیکروفلبکتومی تحت درمان قرارداده ونتایج درمان هزاران بیم

ارکه توسط ایشان تحت درمان قرارگرفته اند، بسیارعالی وقطعی وبدون عودوبازگشت بوده است.
شماره تلفنهای تماس، درابتدای همین مقاله موجوداست وجهت اخذ نوبت اینترنتی ویا کسب اطلاعات بیشترمی توانیدبه سایت ایشان به ادرس زیرمراجعه فرمایید

درمان واریس پا

درمان واریس پا

درمان واریس پا :

کلینیک درمان واریس اصفهان با مدیریت دکتر محمود هادی زاده  برای کسب اطلاعات کاملتر و رزرو نوبت دراختیارشماست

چگونه می توان رگ واریسی و عواقب آن را شکست داد؟

همانطور که می گویند ، خیلی ها از محل کارشان به خانه برگشتند ، “بدون پا”. و این احساس نه تنها برای کسانی که شغل ایستاده دارند آشنا است. حتی کسانی که تمام روز را در مطب می نشینند ، گاهی اوقات غروب دچار درد و تورم می شوند ، گویی که تمام روز را روی آن یستاده اند. برای ساکنان شهرهای مدرن ، تورم و گرفتگی روزانه در شب به امری عادی تبدیل شده است. شما نباید چنین مواردی را نادیده بگیرید ، زیرا بیماری جدی – واریس – با چنین علائم جزئی شروع می شود. و برای اینکه این مسئله به مرحله حاد نرسد ، لازم است که درمان رگهای واریسی در مرحله آزار دهنده اولیه ، هنگامی که نه رگهای گشاد و نه “عنکبوتی” قابل مشاهده نیست ، اما “فقط” پاهای خسته ، درد و تورم عصرها دارید، درنظربگیریدزیرا این تنها راه جلوگیری از پیشرفت بیماری است.

درمان واریس را از کجا شروع کنیم؟

بیشتر افرادی که با تظاهرات واریس پاها روبرو هستند ، “زنگ” های خطررا جدی نمی گیرند. آنان دردپارا فقط ناشی از خستگی می دانند، که پس از یک استراحت خوب شب به خودی خود برطرف می شود. شاید ، حتی با سلولیت ، خانم ها با شدت بیشتری مبارزه می کنند تا مثلاً با رگهای عنکبوتی روی پاها.. آمار پزشکی می گوید: در اکثرکشور ها ، فقط 18٪ از مبتلایان به رگ های واریسی می دانند که این یک بیماری است و تنها 8٪ در تلاشند تا به نوعی با آن مقابله کنند در همین حال ، اگر کاری انجام نشود ، وریدهای واریسی به آرامی به نارسایی مزمن وریدی (CVI) تبدیل می شوند ، که به نوبه خود ، مشکلات جدی را به دنبال دارد:

  • زخم های وریدی
  • ترومبوز حاد وریدی و ترومبوفلبیت
  • و….

علیرغم این واقعیت که استعداد واریس از نظر ژنتیکی ایجاد می شود (اگر هر دو والدین در یک خانواده از این بیماری رنج ببرند ، احتمال وقوع آن در فرزندان به 90٪ می رسد ، این بیماری تحت تأثیر عوامل خارجی هم ایجاد می شود، همان عواملی که فشار داخل ورید را افزایش میدهند. در میان آنهامی توان به مواردزیراشاره نمود:

ایستادن زیادازحد: این موضوع سبب ایجاد درد در عضلات ساق پا در امتداد رگهامی شودکه ممکن است پس از مدت طولانی ماندن روی پاها یا در اواخر بعد از ظهر رخ دهد. علت درد سو ء عملکرد دریچه های عروقی است ، به همین دلیل خون در جهت مخالف شروع به جریان می کند ، در حالی که فشار در وریدها افزایش می یابد …
لذاتوصیه می شود در حالت نشسته یا ایستاده که مشغول کارهستید، تحرک داشته باشید . از طرف دیگر ، پیاده روی باعث ایجاد “پمپ عضلانی” می شود که جریان خون را از طریق وریدها تحریک می کند.

اضافه وزن – نقض متابولیسم چربی درافرادچاق ، تعدادی از بیماری های عروقی ، از جمله واریس را تحریک می کند.

بارداری و زایمان – تمام سیستم های حیاتی بدن زنان ، از جمله سیستم قلبی عروقی ، با افزایش استرس در دوران بارداری و زایمان تحت تاثیرقرارمی گیرندکه می تواندباعث ایجادبیماریهای عروقی شود.

کفش های پاشنه بلند – کار عضله گاستروکنمیوس را محدود می کند ، بنابراین فعالیت پمپ عضله را کاهش می دهد.

یبوست مزمن – فشار داخل شکمی را افزایش می دهد ، و از این رو فشار در وریدهای اندام تحتانی است.

دریچه های وریدی نمی توانند بار زیادترازحدمعمول را تحمل کنند ، که به طور معمول باید جریان خون را فقط در یک جهت فراهم کند – از پایین به بالا. دریچه لانه کبوتری نارسا، خون را در جهت مخالف هدایت می کند (از بالا به پایین) ، و در منطقه محدود شده توسط آن ، فشار داخل ورید به طور قابل توجهی افزایش می یابد: رگ گشاد می شود ، و یک گره واریسی ظاهر می شود. دریچه های این ناحیه سرانجام عملکرد خود را متوقف می کنند ، فشار وریدی حتی بیشتر می شود – دایره معیوب بسته می شود ، و تغییرات شروع به گسترش در مناطق مجاورمی کنند.
دیر یا زود ، نارسایی مزمن وریدی ایجاد می شود – وضعیتی که در اثر رکود مداوم خون در وریدهای تغییر یافته ایجاد می شود.
التهاب مزمن در دیواره رگ های خونی ایجاد می شود. دیواره ورید نفوذپذیرتر می شود و محتوای ورید از جمله سلولهای خونی در فضای اطراف آزاد می شود و باعث ایجاد ورم می شود. وقتی گلبول های قرمز تجزیه می شوند ، هموگلوبین را زیر پوست باقی می گذارند و باعث رنگ آمیزی زیادپوست وتغییررنگ آن می شوند. ماکروفاژها ( سلولهایی که برای از بین بردن پروتئینهای خارجی و بافتهای آسیب دیده از بدن ایجاد می شوند) – به معنای واقعی کلمه شروع به بلعیدن همه چیز در اطراف می کنند و یک زخم تروفیک ایجاد می کنند (یا در اصطلاح مدرن زخم واریس) ، زیرا بافت های اطراف رگ نیز آسیب دیده توسط التهاب می باشند.

ارقام و حقایق

زخمهای تروفیک در 18٪ بیماران مبتلا به واریس ظاهر می شوند . علاوه بر این ، فقط نیمی از زخم های واریسی در طی 4 ماه بهبود می یابند، یک پنجم حتی در 2 سال بسته نمی شوند و 8 درصد ازاین زخم هاحتی برای 5 سال دیگر هم مشکل جدی ایجاد می کند در مرکز واریس اصفهان ، دکتر هادی زاده ( بهترین متخصص واریس اصفهان ) ( بهترین متخصص واریس ایران )( بهترین متخصص واریس شهرکرد ) ( بهترین متخصص واریس اهواز ) باپیشرفته ترین دستگاهها و بهترین متدهای درمانی دنیا، انواع واریس را با لیزر و RF و بدون نیاز به جراحی و بیهوشی ، درمان می کنند.

با این حال ، متخصصان فلبولوژیک معتقدند که علیرغم همه عوارض گفته شده، هیچکدام ازاین عوارض به اندازه ترومبوز وریدی که در پس زمینه این بیماری هاظاهر می شود ، وحشتناک نیست. التهاب مزمن ، همراه با اختلال در جریان خون ، لخته شدن خون را افزایش می دهد. ممکن است ترومبوفلبیت ایجاد شود – درواقع التهاب دیواره ورید ورکودخون ،با تشکیل لخته خون در آن ارتباط دارد . از 30 تا 60 درصد مرگ های ناگهانی ناشی از ترومبوز ورید عمقی در اثر ترومبوفلبیت درمان نشده رخ داده و بیماری ورید واریسی را پیچیده وعارضه دار می کند . رگ دراثرترومبوز(لخته) دردناک و متراکم می شود و به یک بند ناف متورم و قرمز تبدیل می شود. اندام آسیب دیده نیز متورم و کبود می شود. این این وضعیت دربرخی مواردیک وضعیت کشنده است و نیاز به درمان فوری دارد ، به طور خلاصه ،دراثر رگ های واریسی پیشرفته نه تنها پاهای زشت ایجادمی شوند ، بلکه همچنین این اختلالات عروقی با مشکلات جدی نیز همراه هستند. با استفاده از پرتوهای لیزر می توانیم کل رگ را درمان کرده وبه بهبودی پایداردست پیداکنیم.
به همین دلیل است که لازم است در همان اولین علائم – رگهای واریس ، درمان رگهای اندام تحتانی را شروع کنید:

  • سنگینی در پاها ، که در اواخر روز ظاهر می شود.
  • درد در پایان روز که پس از ورزش پاها یا اگر پاها را در حالت بالا نگه داریدکمترمی شودنیزمی تواندازعلایم واریس باشد.
  • تورم در شب؛
  • پارستزی – احساس گزگزکردن پا، ناراحتی ، اختلال در حس پاها

احساس سوزش در عضلات ؛

سندرم پاهای بی قرار که عبارت است ازاحساس ناراحتی در پاها که خوابیدن را دشوار می کند ، و مجبور می شوید در جستجوی موقعیت راحت باشید.

گرفتگی واسپاسم شبانه عضلات

در این مرحله ، هنگامی که به نظر می رسد هیچ تظاهرات جدی خارجی وجود ندارد ، باید بلافاصله با یک فوق تخصص فلبولوژی تماس گرفت.

علل ایجاد عوارض و علائم واریس :

مکانیسم اصلی در ایجاد رگهای واریسی ، درواقع نقص عملکرد طبیعی دریچه های وریدی و وقوع جریان معکوس (رفلاکس) خون می باشد. در نتیجه ، خون غلیظ شده و در رگها راکد می شود ، فشار در رگها افزایش می یابد ، تون عروق کاهش می یابد – دیواره ها شروع به انبساط و نازک شدن می کنند و نهایتا بسوی تشکیل واریس جلو می روند.

واریس وعوارض آن ودرمان های جدیدواریس:

واریس وعوارض آن ودرمان های جدیدواریس:

با مرکزواریس اصفهان قراردارد.واریس دارای عوارض بسیاری است که درمقاله زیربه برخی ازعوارض وراههای درمان آنهااشاره می کنیم: زخم‌های واریس، ایجاد لخته در خون و خطر آمبولی ریه که بسیارخطرناک و حتی کشنده است ازعوارض واریس است. با تأکید بر رعایت اصول پیشگیری از ابتلا به واریس، باید گفت: برای بیمارانی که سابقه واریس در خانواده دارند و در حال حاضر نیز در محیط کار مجبور به ایستادن و یا نشستن طولانی‌مدت هستند، بطور اکید توصیه می‌شود که اقدامات پیشگیرانه شامل داشتن تحرک کافی، راه رفتن‌های منظم حین کار، استفاده از جوراب نوع پیشگیرانه و استاندارد، خودداری از پوشیدن لباس‌های تنگ در ناحیه کمر و ران‌ها، پرهیز از اضافه وزن، ورزش‌های هوازی منظم و سبک و خودداری از ورزش‌های قدرتی را در برنامه خود قرار دهند.یکی دیگرازعوارض واریس هم هیپرپیگمانتاسیون است که درزیربه آن می پردازیم.

هایپرپیگمنتاسیون چیست؟

هایپرپیگمانتاسیون (تغییر رنگ وافزایش رنگ تیره درمحل واریس) یکی ازعوارض شایع واریس ونارسایی های وریدی است.
این اتفاق زمانی رخ میدهد که خون جمع شده در رگهای واریسی به زیر پوست نشت پیدا کرده و نمی‌تواند فشار بالا را تحمل کند. از آنجا که خون بدون اکسیژن و مواد مغذی است، پوست تیره‌تر شده و تغییر رنگ می‌دهد و این می‌تواند روی سطح پوست در جایی که خون در بافت نشت پیدا کرده دیده شود. تورم نیز به وجود خواهد آمد.

لیپودرماتواسکلروزیس چیست؟

این یک بیماری است که پس از هایپرپیگمنتیشن به وجود می‌آید. خونی که در بافت نشت پیدا می‌کند باعث تغییررنگ و تیره شده و ملتهب شدن پوست می‌شود. اگر این عارضه تحت درمان قرار نگیرد، بافت سخت و خشک می‌شود. بافت سخت شده به لیپودرمواسکلروزیس معروف است.
بسیاری ازدیگرعوارض نیزمی توانندمتعاقب واریس اتفاق افتندکه درمقالات دیگربه قلم دکترهادی زاده، شرح کامل آنهادراختیارشماعلاقمندان قراردارد.
– رگهای واریسی سافنوس بیشترانواع واریس های بزرگ راتشکیل می دهند.
رگها در اندام تحتانی شامل رگهای عمیق و رگهای سطحی هستند و اکثر جریان خون در پاها از طریق رگهای عمیق به قلب بر میگردند. رگ واریسی در بین ورید های سطحی ایجاد میشود که حدود 10 درصد جریان خون در پاها را پوشش میدهدونهایتابه رگهای عمقی واردوخون خودرابه این عروق عمقی تخلیه می کنند. در میان رگهای سطحی در پاها، رگی که معمولا بیشتر رگهای واریسی را تشکیل میدهد، رگهای سافنوس هستند. رگ سافنوس بزرگ، وریدداخلی است که از داخل مچ پا بالا میرود و به رگ فمورال در ناحیه کشاله ران متصل است.
ناحیه شروع ورید واریس ، غالباپائین پاها، داخل ران ها، خارج از اندامهای پایینی و پشت ران میباشد.
– رگهای واریسی سافنوس کوچک
ورید واریسی سافنوس کوچک در اغلب موارد در کنار ورید واریسی سافنوس بزرگ مشاهده میشوند. ورید سافنوس کوچک از خارج از تاندون آشیل شروع میشود و به رگ عمقی در پشت زانو متصل است. ناحیه بروز ورید واریس سافنوس کوچک در پشت مچ پا یاپشت زانو قرار دارد.
– رگهای واریسی شاخه‌ای
این رگها، ورید بزرگ شده‌ ای هستندکه از رگهای اصلی سافنوس منشعب میشوند. عمدتا زیر زانو و گاهی اوقات به صورت مجزا دیده میشوند. ویژگی آنها کمی باریکتر بودن نسبت به ورید واریس سافنوس میباشد.
– رگهای نوع شبکه‌ای و تار عنکبوتی:
ورید های واریسی نوع شبکه‌ ای رگهای زیر پوستی نازک و متورمی هستند که قطر آنها حدود 2-3 میلیمتر است و مانند یک مش گسترش مییابند. رگهای تار عنکبوتی، رگهای مویرگی متسع شده هستند که نازکتر از نوع شبکه‌ ای و دارای ابعاد کمتر از 1 میلیمتر قطر میباشند و درست در زیر پوست قرار دارند.

عوارض واریس پا چیست؟

دربرخی اشخاصی که مبتلا به رگ های واریسی هیچ عارضه ای دیده نمیشودولی در برخی موارد نیز عوارض ایجاد میشوندکه ممکنست ازکم تازیادمتغیرباشند. بسیاری ازعوارض ناشی از فشار بالای موجود در ورید های واریسی است که باعث ایجاد تغییراتی در عروق خونی کوچک نزدیک به پوست میگردد. معمولا بروز عوارض چند سال پس از ظاهر شدن واریس ایجاد میگردد. با این حال نمیتوان پیش بینی کرد که چه کسانی دچار عوارض میشوند. اندازه ورید های قابل مشاهده هیچ ارتباط صددرصد با بروز عوارض نیز ندارد.

عوارض احتمالی عبارتند از:

التهاب ورید (ترومبوفلبیت)

تورم کف و قسمت تحتانی پا

تغییرات پوستی در طول رگ های برجسته

تغییرات احتمالی پوست عبارتند از:
بی رنگ شدن پوست

اگزما
زخمهای پوستی
سفت و سخت شدن لایه چربی زیر پوست که باعث کلفت شدن پوست در بعضی نواحی و قرمزی پوست میگردد.
خونریزی رگ های واریسی که گاهی اتفاق میافتد

و….

برای درمان  واریس در اصفهان  بایستی از یک سوروش درمانی بتواند به صورت دائمی و همیشگی نارسایی رگ وواریس ایجادشده را برطرف نماید و از سوی دیگر عوارض نداشته باشد .
لیزر داخل عروقی و RF داخل عروقی برای فراهم کردن بهترین روش درمان واریس و نارسایی های عروقی ابداع شده و میتواند درمان کامل و قطعی واریس را برای بیماران مبتلا به نارسایی های عروقی فراهم نماید.RF و لیزر واریس در اصفهان که بیش از یک دهه قبل توسط دکتر محمود هادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان)بنیان گذاری شده است ؛ سبب شده که هزاران بیمار مبتلا به انواع نارسایی های واریدی و واریس با بهترین کیفیت تحت درمان قرار گرفته و به درمان قطعی واریس و نارسایی های وریدی دست پیدا کنند .
در بسیاری از بیماران مبتلا به واریس و نارسایی های وریدی ورم پا ( إدم ) وجود دارد که میتواند بسیار آزار دهنده بوده و سبب بروز مشکلات فراوان برای این بیماران شود . از سوی دیگر عوارض دیگری مانند بی قراری پاها میتواند در نتیجه ی این بیماری ها ایجاد شود .
تعداد زیادی از بیماران مبتلا به سندروم پاهای بی قرار ( بیماری پاهای بی قرار ) به مرکز واریس اصفهان مراجعه نموده و توسط دکتر محمود هادی زاده تحت درمان قرار گرفته اند
درمان این بیماران باعث شده که سندروم پاهای بی قرار، زخم، عفونت ، لخته( ترومبوز) ، ورم وسایرعوارض ایجادشده هم از بین رفته و اسپاسم عضلانی و احساس ناخوشایندی که بیماران در پاهای خود دارندنیز برطرف گردد.
جهت اخذ نوبت ودرمان انواع واریس در بهترین کلینیک واریس اصفهان ،توسط دکترمحمودهادی زاده،فلوشیپ فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی/ فلبولوژی باشماره تلفنهای زیرهماهنگی بفرمایید.

موسسه حقوقی

موسسه حقوقی در اصفهان

موسسه حقوقی در اصفهان ، نهادی تجاری است که یک یا چند وکیل آن را تأسیس کرده‌اند. این مؤسسات جهت انجام امور وکالت فعالیت می‌کنند. از آنجایی که هر وکیل، در حیطه تخصصی خود به وکالت می‌پردازد، جمع کردن چند وکیل با تخصص های مختلف کنار هم، امری مهم و مناسب برای موکلان است.

این مؤسسات، به ارائه خدمات مختلفی در زمینه وکالت پرداخته و بسیاری از نیازهای افراد در این زمینه را برطرف می‌کنند. در ادامه این مطلب به تعریف این مؤسسات و نحوه فعالیت آنها پرداخته‌ایم. اگر به دنبال یافتن یک موسسه حقوقی خوب هستید، این مطلب را از دست ندهید.

مؤسسه حقوقی چیست؟

به یک نهاد یا سازمان تجاری که توسط یک یا چند وکیل برای رسیدگی به امور حقوقی تأسیسمی‌شود، مؤسسه حقوقی می‌گویند. خدمات اولیه ارائه شده توسط این مؤسسات، ارائه مشاوره در زمینه‌های حقوقی مختلف به مشتریان حقیقی یا حقوقی است.

از طرفی ارائه مشاوره درباره مسئولیت‌های قانونی اشخاص و نمایندگی آنها در پرونده‌های کیفری، مدنی، حقوقی و امور تجاری از سایر مواردی است که وکلای این مؤسسات به مشتریان خود ارائه می‌دهند. همانطور که گفتیم، دخالت در دعاوی حقوقی مختلف، نیازمند وکلایی با تخصص مرتبط است که در این مؤسسات به خوبی گرد هم آمده‌اند.

موسسه حقوقی در اصفهان

انواع مؤسسات حقوقی

مؤسسات حقوقی همانطور که در تعریف آنها گفتیم، نهادی تجاری هستند. از این روی، نحوه مشارکت در سهام و سود و زیان آنها، متفاوت است. همین تفاوت سبب می‌شود این مؤسسات از نظر نحوه تعامل، انواع مختلفی داشته باشند. یعنی این بنگاه‌های حقوقی بسته به حوزه قضایی که در آن فعالیتمی‌کنند، از طرق مختلفی سازماندهیمی‌شوند:

  • مالکیت انفرادیکه در آن یک وکیل، نماینده شرکت است و مسئولیت تمام سودو زیان را به عهده دارد.
  • مشارکت عمومیکه در آن کلیه وکلای عضو شرکت در مالکیت، سود و بدهیمؤسسهمشترک هستند.
  • شرکت‌هایحرفه‌ای که سهام وکلا را به روشی مشابه شرکت‌های تجاریتقسیم می‌کنند.
  • شرکت با مسئولیت محدود که در آن وکلای صاحب سهام، “عضو” نامیدهمی‌شوند، اما مستقیماً در قبال طلبکاران شخص ثالث شرکت حقوقی مسئول نبوده و تنها به میزان سهام خود مسئولیت دارند.
  • انجمنحرفه‌ای که به طور مشابه با یک شرکت حرفه‌اییایک شرکت با مسئولیت محدود عمل می‌کند.
  • مشارکت با مسئولیت محدود که در آن وکلا یا صاحبان با یکدیگرشریک هستند، اما هیچ شریکی در قبال بستانکار مؤسسه حقوقیمسئولیت ندارد و هیچ شریکی نیز مسئول سهل انگاری شرکای دیگری نیست.

ویژگی‌های یک موسسه حقوقی خوب

از آنجایی که برای همه اهمیت دارد که در دادگاه به طور منصفانه‌ای پیروز شده و حق خود را بگیرند، کمک گرفتن از یک وکیل خبره در اصفهان  نیز بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید در زمینه‌های مختلف از کمک وکلای خوب استفاده کنید باید یک موسسه حقوقی خوب پیدا کنید.

چگونه باید مؤسسه حقوقی خوب را تشخیص داد؟ متأسفانه هیچ راهی برای پاسخ دادن به اینسوال وجود ندارد. موفقیتنسبی است و از چند طریقمی‌شود برای تشخیص آن پیگیری کرد. با این اوصاف، ادامه این مطلب را بخوانیدتا برخی ویژگی‌های مشترک مؤسسات حقوقی خوب را ببینید:

ارائه خدمات به موقع

به موقع بودن ارائه خدمات حقوقییکی از مهمترین مواردی است که در رضایت مشتریان تأثیر خواهد داشت. این امر باعث می‌شود که شرکت‌ها اطمینان حاصل کنند که می‌توانند نتایج مورد نیاز را طبق برنامه زمانبندی شده ارائه دهند.

دفتر وکالت در اصفهان

استقبال از فناوری

شرکت‌های حقوقی موفق، استفاده از فناوری برای منافع خود را در دستور کار قرار می‌دهند. این مؤسسات، فناوری را یک ضرورت می‌دانند و نه صرفاًیک کالای لوکس به درد نخور. مؤسسات حقوقی به افراد خود آموزش می‌دهند تا به جای مقاومت در برابر فناوری‌های نوین و پایبندی به روش‌های متداول گذشته، از نوآوری استقبال کنند. یک مثال خوب برای استفاده از فناوری در یک شرکت استفاده از نرم افزاری مانند Rocket Matter است که می‌تواند کارایی و بهره‌وریشرکت را در زمینهبرنامه‌ریزی و ارائه صورتحساب، تسهیل کند.

متنوع بودن

وب‌سایت رویترز، مقاله‌ای منتشر کرده که در آنتنوع، به عنوانیکی از تمایزات اساسی که در موفقیتشرکت‌های حقوقی در پنج دهه آینده تأثیرگذار است، یاد شده است. این امر نیازمند ارزش گذاریبه برابری جنسیتی در محل کار است. تبعیض بر اساس نژاد نیز جایی در شرکت‌هانخواهد داشت. در واقع، شرکتی کهزنان و اقلیت ها در فهرست وکلای آنقرار دارند، از موفقیت بیشتری در موقعیتخود برخوردار خواهد بود.

معروفیت در جامعه

یکی از ساده‌ترینراه‌ها برای سنجش موفقیت یک شرکت حقوقی، میزان شناخت این شرکت در جامعه است. با این کار،می‌شود تشخیص داد میزان موفقیت یک شرکت تا چه حدی بوده است. چون هرچه کیفیت عملکرد یک مؤسسه حقوقی بهتر باشد، مشتری بیشتری جذب کرده و در جامعه بیشتر شناخته می‌شود.

وکیل چک برگشتی کیست و چه وظایفی دارد؟

وکیل چک برگشتی کیست و چه وظایفی دارد؟

هرکدام از المان‌های درج شده روی برگه‌ی چک و یا پشت این برگه، تفاسیر متعدد حقوقی دارد، بنابراین در زمان صدوریک چک یا در زمان طرح دعوی علیه صادرکننده چک، احتیاج است که فردی در زمینه‌ی بهترین اقدامات ممکن را انجام داده و از بروز زیان‌های مالی به علت عدم دانش حقوقی و عدم رعایت اصول مهم به ویژه به علت صادرشدن قوانین جدید دراین حیطه جلوگیری کنید. علی شیرزاده وکیل چک برگشتی در اصفهان : در صدد هستیم با ارائه مطالب مفید در زمینه حقوقی شما را یاری نماییم.

درنظر داشته باشید که با وجود استفاده‌ی روزمره از چک در معاملات و افراد تصور می‌کنند که از مسائل مربوط به این وسیله‌ی تجاری آگاهی دارند، قواعد و قوانین مربوط به آن زیاد بوده و شامل موارد متعددی می‌شود که آگاهی از آن‌ها برای شما قبل از صدور یا دریافت چک ضروری است.دراین متن  مفهوم وکیل چک برگشتی، موارد مورد نیاز قبل از اقدام به مراجعه‌ی به این اشخاص و به طورکلی مطالب مربوط را بررسی خواهیم کرد.

وکیل چک اصفهانچک چیست و چه کاربردی دارد؟

چک سندی است تجاری که به موجب آن شخص اعتباری را به دارنده‌ی چک منتقل می‌کند و مطابق با ماده ۳۱۰ قانون تجارت چک نوشته ای است که به موجب آن صادرکننده وجوهی را که نزد محال علیه دارد، کلاً یا بعضاً مسترد و یا به دیگری واگذار می نماید.

  • به دارنده‌ی چک محال علیه و به چک محتال گفته می‌شود.
  • صادرکننده و دریافت کننده چک ممکن است، شخصی حقوقی یا حقیقی باشد.
  • هر سند تجاری مثل چک، درواقع نوشته‌ای است که با مهر و امضا در تبادلات تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وکیل چک برگشتی اصفهان

انواع چک و نحوه برگشت زدن آنها را بشناسید

قبل از آشنایی با امور چک و اقدامات وکیل چک برگشتی خوب است که انواع چک را بشناسید تا بتوانید در خصوص آن اقدامات لازم را بکنید.

چک عادی

چکی است که افراد آن را برمبنای حساب جاری خود صادر می‌کنند و تضمینی جز اعتبارشخصی فرد صادرکننده درباره‌ی آن وجود ندارد که در مجامع قضایی این چک اعتبار داشته و وکیل پایه یک دادگستری چک می‌تواند در خصوص آن اقدام موثری کند. بیشترین شکایت‌ها از چک و چک‌های برگشتی مربوط به این نوع از چک‌ها است.

چک تاییدشده

چکی است که توسط بانک پرداخت وجه آن تایید می‌شود، به این صورت که بانک پس از امضا و تایید معادل وجه چک را در حساب جاری فرد مسدود می‌کند( بنابراین برای صدور آن احتیاج به حساب جاری در بانک مدنظر وجود دارد). این نوع چک برای معاملات استفاده می‌شود و برگشت خاصی در خصوص آن وجود ندارد.

چک تضمین‌شده یا رمزدار

چکی است که توسط بانک و به درخواست مشتری صادر می‌شود و بانک پرداخت آن را تضمین می‌کند، احتیاجی به وجود حساب جاری توسط متقاضی در بانک نیست. این نوع از چک ها هم در معاملات بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بانک تضمین می‌کند که وجه را خود به فرد مورد نظر پرداخت کند در نتیجه برگشتی در آن وجود ندارد.

چک مسافرتی

چک مسافرتی که به نام تراول چک هم خوانده می‌شود، چکی است که توسط بانک صادر می‌شود و درهریک از شعب بانکی امکان پرداخت دارد و رقم‌های آن محدود بوده و قابل دریافت از هر شعبه‌ای است.

وکیل چک در اصفهان

اقدامات دارنده چک پس از اخذ گواهی عدم پرداخت

  • طرح شکایت کیفری

دارنده‌ی چک بعد از دریافت گواهی عدم پرداخت، ظرف شش ماه می‌تواند اقدام به طرح شکایت کیفری کند: ( علی شیرزاده وکیل کیفری در اصفهان فارق التحصیل ارشد حقوق )

این شکایت تنها درمورد صادرکننده چک است و درباره‌ی ظهرنویس یا ضامن این اقدام نمی‌تواند، صورت گیرد.

چک‌های سفیدامضا، مشروط، وعده‌دار، بدون تاریخ و چک‌های ضمانت‌کننده شامل جنبه کیفری نخواهد شد.

نکات:

اثبات بدون تاریخ بودن چک بسیاردشوار است و صادرکننده باید براساس نظر کارشناس مربوطه مبنی بر تفاوت جوهر درج شده آن را به اثبات برساند.

هرچکی که برگشت بخورد، اصل دادگاه مبنی بر چک روزدانستن آن است و صادرکننده باید وعده داربودن چک را به اثبات برساند.

  • اقدام از طریق دوایر اجرای ثبت

به جهت آن‌که چک یک سند تجاری است، امکان پیگیری آن ازطریق دوایر اجرای ثبت وجود دارد. ازنظر قانونی  چک های صادره در عهده بانک ها در حکم سند لازم الاجرا هستند، بنابراین دارنده‌ی چک بنابراین ماده ۲ قانون صدروچک می‌تواند از طریق دایره‌ی اجرای چک درخواست صدرو اجراییه داشته باشد.

شرایط صدور اجراییه:

باید چک و گواهی عدم پرداخت را به اجرای ثبت اسناد تحویل داد.

گواهی مبنی بر مطابقت امضای صادرکننده چک با امضای موجود درچک از طرف بانک وجود داشته باشد.

کواهی صادرشده فقط برای صادرکننده جک خواهد بود و برای سایر افراد مربوطه مثل ضامن و… نیست.

تنها قادر به مراجعه به اداره ثبت محلی خواهید بود که بانک موردنظر در حوزه آن مستقر است و چک درآن برگشت خورده است.

نکات:

درنظر داشته باشید که اقدام از طریق دوایر اجرای ثبت این مزیت را خواهد داشت، که تحت شرایطی امکان ممنوع‌الخروج کردن فرد مورد نظر وجود دارد، بنابراین این مزیت را درهنگام اقدام درنظر داشته باشید. لازم به ذکر است که اقدام ازطریق مراجع قضایی دادگاه شامل امکان ممنوع‌الخروج کردن فرد نمی‌شود و تنها در مبالغ بالا و کلان امکان صادرشدن این حکم وجود دارد.

درصورت اقدام ازطریق شکایت کیفری، امکان اقدام در دوایراجرای ثبت هم وجوددارد.

  • مراجعه به محاکم قضائی حقوقی صالح و درخواست صدور اجرائیه

برخلاف موارد بالا، در اقامه دعوی حقوقی(تجاری)، دارنده‌ی چک می‌تواند برعلیه کلیه‌ی مسئولین مربوطه، مثل صادرکننده، ظهرنویس و ضامن اقدام کند. دراین زمان صادرکننده تنها ده روز مهلت دارد که اقداماتی را دراین زمینه انجام دهد، این اقدامات شامل موارد زیر می‌شود:

  • اقدام به چرداخت مبلغ درج شده در چک
  • معرفی مالی به دادگاه، جهت اجرای حکم
  • جلب موافقت دارنده‌ی چک

در غیر این‌صورت اجرای احکام دادگستری، اجرائیه را به مورد اجرا گذاشته و نسبت به استیفای مبلغ چک اقدامات لازم توسط دادگستری صورت می‌گیرد.

درنظر داشته باشید که چک صادره نباید، منوط به شروط خاصی صادرشده باشد یا به عنوان تضمین معامله‌ای مورد استفاده باشد، هم‌چنین گواهی عدم پرداخت چک به دلیل دستور عدم پرداخت صادر نشده باشد.