ارائه خدمات شستشوی فرش



یک قالیشوی معتبر و استاندارد ابتدا باید فرش را با اصول صحیح و قوانین خاصی که برای شستشوی فرش وجود دارد بشویید تا فرش کیفیت اولیه خود را از دست ندهد.

یکی از مهمترین دلایلی که می تواند باعث خراب شدن فرش شما بعد از شستشو شود این است که عملیات شستشو توسط افراد غیرحرفه ای انجام شده است که دانش و دانش لازم را در این زمینه ندارند. در این مورد ، ممکن است آسیب جبران ناپذیری رخ دهد ، که تعمیر آن هزینه بر خواهد بود.

اکنون که اهمیت بهترین  قالیشویی در اصفهان معتبر مشخص شده است ، قصد داریم خدمات قالیشویی را معرفی کنیم.


یکی از مشهورترین خدمات شستشوی فرش شستشوی فرش است. با توجه به اینکه افراد زیادی از فرش های ماشینی استفاده می کنند ، بهتر است سالی یک یا دو بار آنها را بشویید. هنگام شستشوی فرش ها ، تمام گرد و غبار فرش قبل از شستشو برداشته می شود و تمام لکه ها و توده برداشته می شود. در نهایت فرش بر اساس اصول استاندارد شسته و آبکشی شده و در نهایت خشک می شود. تجهیزات ویژه ای که امروزه برای شستشوی فرش های ماشینی طراحی شده اند نگرانی از آسیب و چین و چروک را از بین می برد.


شستشوی فرش دستباف
شستشوی فرش های دستباف بسیار مهم است. اگر فرش های دستباف در شرایط نامناسب شسته شوند ، مطمئناً خسارت زیادی به فرش وارد می شود و زیبایی و ظاهر فرش از بین می رود. به دلیل وجود الیاف طبیعی به کار رفته در بافت این فرش ها ، اگر با دمای نامناسب آب یا مواد شوینده غیر استاندارد شسته شوند ، به رنگ فرش آسیب می رساند و رنگ ها با یکدیگر تداخل ایجاد می کنند. بنابراین توصیه می شود از شستن فرش های دستباف در خانه خودداری کنید.


قالیشویی
فرش ها اغلب استفاده می شوند زیرا ارزان تر از فرش هستند و به راحتی می توانند با مبلمان و سایر فرش ها هماهنگ شوند. فرش ها معمولاً از پشم و نایلون یا الیاف دیگر ساخته می شوند و شرایط شستشوی متفاوتی دارند. بنابراین ، یکی دیگر از خدمات قالیشویی فرش را بدون آسیب رساندن به بافت و رنگ آن می شست. همچنین امکان شستشوی فرش در محل وجود دارد.


مبلمان را بشویید
شستشوی مبلمان یکی دیگر از خدمات شستشوی فرش است که می تواند شامل مبل های شستشو ، صندلی های غذاخوری ، مبل ها ، کوسن ها و به طور کلی کلیه لوازم کتانی ، ابریشم و پشم باشد



برخی از افراد ممکن است معتقد باشند که خواب خوب یکی از مواردی است که به دلیل عدم تماس با آلودگی ها نیازی به شستشو ندارد. اما این کاملا اشتباه است. وجود هرگونه وسیله مرطوب یا حتی موهای خیس ، تعریق در هنگام خواب و…. این می تواند بوی بد دهان را متعفن و کثیف کند. بنابراین ، خواب آورها باید حداقل هر شش ماه یکبار شسته شوند.خواب خواب ها در محل شستشو می شوند.


قالیشویی
پیدا کردن قالیشویی  خوب همیشه دغدغه خانم های خانه دار است. زیرا هر دو فرش باید خیلی سریع شسته شوند و قابل شستشو در ماشین نیستند. یک قالیشوی معتبر و درگیر فرش را به بهترین شکل ممکن تمیز کرده و لکه ها و آلودگی ها را از روی آن پاک می کند.


شستشوی فرش های ابریشمی
با توجه به ماهیت ظریف این الیاف ، شستشوی فرش یکی دیگر از خدمات شستشوی فرش که اهمیت ویژه ای نیز دارد شستشوی فرش های ابریشمی است. این فرش ها بسیار سبک هستند اما ماهیتی ظریف و ظریف دارند. بنابراین ، آنها نیاز به روش های مختلف شستشو نسبت به فرش های معمولی دارند.


رنگ آمیزی (رنگ آمیزی)
رنگرزی یکی دیگر از خدمات شستشوی فرش است که نیاز به تخصص و مهارت دارد. گاهی شستشوی نامناسب یا ریختن مواد اسیدی و مایعات روی فرش می تواند رنگ فرش را تغییر داده یا باعث ایجاد تداخل رنگ در فرش شود. بنابراین برای رنگ آمیزی فرش مراجعه به قالیشویی ضروری است.


رفوگری فرش در اصفهان

گاهی اوقات نیاز به بازسازی ، سوختگی ، اشک و نیاز به بازسازی فرش وجود دارد. یا کسی می تواند تصمیم بگیرد که روی فرش چرم یا سربند بکشد یا ماله را تعمیر کند. در این حالت ، یک قالیشویی می تواند این کارها را انجام دهد.
ارکشی

اگر از فرش دستباف به درستی استفاده نشود ، با گذشت زمان و پس از سالها می توانیم فرش را پیچ خورده و ناهموار ببینیم. در این مورد ، با کمک استادان دارکش ، عدم تقارن فرش های دستباف به راحتی برطرف می شود.

اکنون که از خدمات شستشوی فرش اطلاع دارید ، خوب است این نکته مهم را در نظر داشته باشید که برای بهره مندی از کلیه خدمات شستشوی فرش ، باید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.