درمان واریس پا با رادیوفرکانس

درمان واریس پا با رادیوفرکانسی یالیزر(لیزرواریس دراصفهان)، ازسالهای بسیارقبل توسط دکترمحمودهادی زاده( بهترین متخصص واریس اصفهان )انجام می شده ونتایج بسیاردرخشان وعالی بهمراه داشته است.
بهترین راه درمان واریس پا روش استفاده ازلیزرداخل عروقی یاامواج رادیوفرکانسی است که درواقع روش های درمانی جایگزین درمانهای قدیمی درمان واریس پا است که در مراکز درمانی پیشرفته دنیا برای درمان واریس بکار میرود. فواید این روش که باعث تمایل بیشتر پزشکان متخصص و بیماران در انتخاب این روش برای درمان واریس است عبارتند از:
بدون نیاز به برش جراحی
نداشتن جای بخیه
دوره نقاهت کوتاه
عدم نیاز به بی هوشی
عدم نیازبه بستری
عدم عود
این در حالیست که نتایج حاصل و اثر بخشی این روش بسیاربهترازروشهای قدیمی ونیزجراحی واریس بوده و رضایت بخشی این روش قابل تایید بیماران و متخصصان می باشد. دیگر مزیت روش رادیوفرکانسی ونیزدرمان واریس بالیزردراصفهان که آن را گزینه ی مناسب برای مراجعین به ویژه افراد پرمشغله و فعال نموده است عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان است به طوریکه ظرف مدت کمتر از یک ساعت، درمطب صورت میگیرد و بیمار می تواند با پای خود به منزل برگردد و نیاز به استراحت ندارد.
درمان واریس پا با روش برش و بستن ( لیگاسیون و استریپینگ )
در این روش که نیازبه جراحی داردویک روش قدیمی است، دو برش ایجاد می شوند. اولین برش بر روی کشاله ران، بیمار و بالای ورید، مورد نظر و دومین برش بر روی قسمت پایینی پا و در نزدیکی مچ یا زانو ایجاد میشود . قسمت بالایی ورید مورد نظر بسته خواهد شد. یک سیم نازک و منعطف از قسمت پایینی سیاهرگ به درون آن هدایت می شود که در هنگام بیرون کشیده شدن، سیاهرگ رانیز به همراه خود بیرون می آورد.

درمان واریس پا با لیزر و رادیو فرکوئنسی

روشهای همراه باجراحی وروش برش و بستن می تواند همراه با کبودی، خونریزی و درد باشد. در بعضی موارد جراحی واریس ممکن است ترومبوز وریدی عمیق نیز ایجاد شود. پس از جراحی، اغلب بیماران قبل از بازگشت بر سر کار و انجام دیگر وظایف خود به 1 تا 3 هفته استراحت نیاز دارند. در دوره ریکاوری یا استراحت، جورابها ی فشاری یا جوراب واریس باید بپوشیدوبهرحال استراحت درمنزل ودورماندن ازمحیط کار ، می تواندمشکلات اقتصادی برای بیماران مبتلابه نارسایی های عروقی وواریس بهمراه داشته باشد.
در روش درمان به وسیله امواج رادیویی(RF)، یک برش کوچک در بالا و پایین زانو ایجاد شده و به کمک اسکن امواج فراصوت یعنی سونوگرافی یک کاتتر (لوله نازک) به درون رگ هدایت می شودوبااستفاده ازامواج آراف که به درون کاتتر وارد می شود انرژی امواج رادیویی سبب درمان کامل نارسایی وریدی وواریس می شود.این فرایند برای ورید های بزرگتر ترجیح داده میشود . فرایند درمان به وسیله امواج رادیویی معمولا تحت بی حسی موضعی انجام میشود .
روش میکرو فلبکتومی چگونه است؟
برای درمان رگ های شاخه ای روشی وجود دارد که با بیحسی موضعی و به طور سرپایی انجام میپذیرد . انجام جراحی موضعی، برای برداشتن رگ های شاخه ای در صورتیکه درگیری رگ های عمقی و ریشه ای وجود نداشته باشد ، میتواند راه مناسبی برای درمان رگ های کوچک شاخه ای باشد. در این روش برشی کوچک به اندازه یک عدس ایجاد می شود و برای برطرف کردن ظاهر برجسته رگها نزذیک سطح پوست از این روش استفاده میشود .
چه کسانی ورید های واریسی را درمان خواهد کرد؟
فقط پزشکان متبحرباتحصیلات فوق تخصصی خاص می توانند وریدهای واریسی را تشخیص داده و درمان کنند، بنابراین دانستن زمینه های تخصصی و توانایی های پزشکان فوق تخصص مراقبت از ورید ها ضروری میباشد. پزشکانی که ورید های واریسی و عنکبوتی را تشخیص داده و درمان میکنند
فوق تخصص های عروق (فلبولوژیست ها) هستندوتجربه و گزینه های درمانی میتوانند بسته به تشخیص پزشک متفاوت باشند. توصیه میشود قبل از ملاقات با پزشک فوق تخصص در ارتباط با اعتبار و قابلیتهای او سوالات وتحقیقات لازم راانجام دهید تا از مهارت او برای درمان وضعیت خود اطمینان پیدا کنید
کمک به بهبود با جوراب‌ واریس
این جورابها بگونه‌ای طراحی شده اند که خون را به سمت بالا هدایت می‌کنند . استفاده از این موارد می‌تواند به تسکین علایمی همچون تورم و سفتی کمک کند و جریان خون را در اندام تحتانی بهبود ببخشد . به یاد داشته باشید که استفاده از جوراب واریس بتنهایی باعث واریس درمان واریس نخواهد کرد . این موارد تنها برای تسکین درد وجلوگیری ازپیشرفت واریس مورد استفاده قرار میگیرد .
درمرکزواریس اصفهان، دکترمحمودهادی زاده( بهترین متخصص واریس ایران)(بهترین متخصص واریس اصفهان) انواع واریس رابااستفاده ازلیزر، اراف ، چسب ، اسکلروتراپی ومیکروفلبکتومی تحت درمان قرارداده ونتایج درمان هزاران بیم

ارکه توسط ایشان تحت درمان قرارگرفته اند، بسیارعالی وقطعی وبدون عودوبازگشت بوده است.
شماره تلفنهای تماس، درابتدای همین مقاله موجوداست وجهت اخذ نوبت اینترنتی ویا کسب اطلاعات بیشترمی توانیدبه سایت ایشان به ادرس زیرمراجعه فرمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.