تأثیر جارو بر افزایش عمر فرش



یک فرش خوب می تواند عمر فرش شما را افزایش دهد. حتما هفته ای یکبار فرش های خود را جارو کنید ، بهتر است جهت افزایش طول فرش ، آن را در جهت پرز بکشید تا دوام فرش افزایش یابد. سر جارو را برای جارو زدن دائماً به جلو و عقب فشار ندهید ، زیرا این کار به بافت فرش آسیب جدی می رساند.
روش صحیح:

ابتدا ، سرپوش را به سمت تخت خواب فشار دهید ، سپس آن را روی تشک بلند کنید و دوباره آن را به سمت تخت خواب ببرید ، برای یافتن جهت خواب تشک تشک زحمت نکشید ، زیرا بسیار آسان است ، فقط دست شما کافی است به آرامی تخت را بکشید اگر حصیر زیر دست شما خشن است و پرزها از جای خود بلند می شوند ، جهت خواب تشک نیست ، اما جهت خواب تشک همان جهت است که وقتی دست خود را روی پرز فرش می گذارید ، نرم و یکدست باشید. (  قالیشویی همیشه تمیز )
هنگام خرید فرش جدید ، احتمال زیادی وجود دارد که پرز زیادی روی آن بنشیند ، بنابراین اولین کاری که بعد از خرید فرش جدید خود انجام می دهید تا عمر آن را افزایش دهید ، پاک کردن هر پرز اضافی است. فرش اول

فاصله بین اسکن ها بستگی به تعداد دفعات سفر و کارهایی که در خانه انجام می دهید دارد. حداقل هفته ای یکبار زمان جارو کردن فرش ها فرا رسیده است. برای خانه ها یا حیوانات خانگی که قاچاق زیادی دارند ، این تعداد باید به دو یا سه بار در هفته تغییر کند. این کار مواد آلرژن مانند گرد و غبار و الیاف فرش را از بین می برد و به زیبایی فرش شما کمک می کند.

• برای جارو کردن ، استفاده از جاروها با برس های چرخان می تواند پیشنهاد خوبی باشد ، که پرز روی فرش را کثیف می کند و حذف ذرات ، گرد و غبار و حتی آفات را تسهیل می کند.
فرش هایی با ساختار متراکم ، به ویژه فرش های پشمی ، می توانند به مسواک زدن و پرز حساس باشند. برای چنین سازه هایی ، توصیه می شود از جاروبرقی یا دستگاه هایی با برس قابل تنظیم استفاده کنید و پرز را از روی فرش جدا کنید.( قالیشویی خوب در اصفهان )
تغییر موقعیت:

هنگام جارو کردن ، هر از گاهی مسیر را تغییر دهید ، یعنی در جهات مختلف جارو کنید تا بافت فرش شکل خود را از دست ندهد و پرزهای زیادی را کاهش دهید.

می توان گفت نوع موادی که تشک روی آن قرار می گیرد بر فرکانس رفت و برگشت نیز تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، در محیطی که فرش روی سنگ فرش یا روی آسفالت است ، تفاوت هایی در نوع نگهداری وجود دارد.

جارو زدن منظم نه تنها اتاق ها و فرش ها را تمیز نگه می دارد و جلوه فوق العاده ای به آنها می بخشد ، بلکه به کاهش آفات و باکتری های کوچکی که می توانند سلامت شما و فرش شما را به خطر بیندازند نیز کمک می کند.
پس از جارو کردن ، فرش شما یک الگوی مورب مانند یک چمن زیبا بریده شده نشان می دهد. تغییر جهت باعث می شود گرد و غبار بیشتری جمع آوری کنید و همچنین از پرزهای فرش محافظت کنید.
نقطه:

جاروبرقی بی کیفیت می تواند سطح فرش را به خوبی تمیز کند ، اما نمی تواند ذرات گرد و غبار را در عمق فرش به طور موثر جمع آوری کند ، که باعث کوتاه شدن عمر فرش شما می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.