بادام مامایی

توضیحات

در ایران بادام ها مختلفی کاشت و برداشت می شود همچون بادام پوست کاغذی ، بادام محب،بادام سنگی ،بادام مامایی که در این میان بادام مامایی به دلیل خواص فراوان آن در بین ایرانیان و دیگر کشور های استفاده کننده ،متقاضیان بیشتری دارد چرا که به جز خواص آن در  صنایع غذایی و محصولات بهداشتی از آن نیز استفاده می شود .بادام مامایی شهرکرد از درختی به نام دیرگل برداشت می شود که در مقابل حشرات و آفات مقاوم بوده ،لایه پوسته آن سخت و سفت است و مغز آن زودرس ،مغزی ترد و خوشمزه ای دارد. به دلیل چربی بالا موجود در بادام مامایی سبب شده تا از این نو بادام در صنایع شیمیایی و بهداشتی از آن استفاده کنند مثل تولید صابون و لوازم آرایشی بهداشتی و…

بادام مامایی در صنایع غذایی به صورت پودر یا خلال مورد استفاده قرار می گیرد در خشکبار آجیل به صورت شور و خام به فروش می رسد بیشترین تولید بادام در ایران صورت می پذیرد که در بازار ایران این نوغ آجیل به صورت مغز یا با پوست به فروش می رسد.

خواص بادام مامایی

همچنین همین چربی موجود  در انسان به درمان پوکی استخوان و تقویت عضلانی کمک می کند و کلسیم موجود در شیر بادام سبب شده تا کودکان و نوجوانان را در این سنین با این عصاره و آجیل مورد تقویت قرار دهند.همچنین بادام و شیر بادام باعث تقویت نیروی جوانی و نیروی جنسی در آقایان و خانم ها می شود.

گردو

توضیحات

پیشینه درخت گردو

درخت گردو یکی از کهن سالترین درخت ها به شمار می رود طبق بررسی های دیرین شناسان این گونه درخت گردو به زمان دوران سوم و چهارم زمین شناسی آثار آن کشف سده است. که گردو دارای گونه های مختلفی در سراسر کره زمین یافت می شده است.کشور عزیز ما ایران رکورددار ترین تولید کننده گردو در جهان به شمار می رود بیشتر کشت گردو استان هایی همچون همدان،شهرستان بافت در کرمان،شهرستان گلپایگان در اصفهان ،شهرستان سامان در شهرکرد و کهگیلویه و بویر احمد می باشند که بشترین کاشت و برداشت گردو در این مناطق شناسایی شده .طبق بررسی های دیرین شناسان منشا درخت گردو شهرکرد را آسیای غربی و نواحی هیمالیا می دانند.

گردو و مغز گردو

گردو یا جوز (از فارسی میانه goz) به عبارتی این کلمه گرفته شده از میوه های گرد بیان می شود.میوه گردو دارای دو پوسته است یکی نرم که سبز رنگ بوده و با گذشت زمان این پوسته بیرونی خشک می شود و از بین می رود و یک دارای یک پوسته سخت و چوبی است که از مغز گردو محافظت می کند و مغز گردو در آن به عمل می آید .

مغز گردو یا به آن چهار مغز نیز گفته می شود نوعی از خشکبار بوده که با بیرون کشیدن از پوسته چوبی و خشک آن قابل استفاده است طبق نظریه پزشکان و متخصصان طب سنتی مغز گردو دارای امگا۳ فراوانی است که سبب بهبود و کارکرد بهتر مغز می شود ، دارای روغن فراوانی است، این نوع خشکبار که در ایران و سایر کشور های جهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد سرشار از امگا۳،روغن،پروتئین،فیبر،انتی اکسیدان ها ،مواد معدنی بوده و همچین از روغن آن در تولید مواد های شوینده و شیمیایی و بهداشتی نیز استفاده می شود همچون شامپو،صابون ،کرم و….

موارد مصرف فروش مغز گردو:

مغز گردو به صورت خام (طبخ نشده) مورد استفاده قرار می گیرد و یا آن را در آجیل با ترکیب سایر مغزیجات میل می کنند.در ایران و سایر کشور ها از مغز گردو در غذا ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد در واقع با طبخ آن حاصل می شود معروف ترین غذایی که در بین ایرانیان زبان زد بوده و گردو در آن مصرف می شود خورشت فسنجان است در شهرهایی همچون اصفهان نیز غذایی معروف با کشک یعنی کلاجوش از گردو استفاده می شود همچین در بعضی از خانواده ها خورش بادمجان را نیز با گردو طبخ می کنند .همچنین از گردو در پخت شیرینی کاربرد دارد در کیک های تولد از آن استفاده بسیار می شود،بسیاری از شیرینی ها مغز گردو از طرکیبات اصلی آن می باشد مثل شیرینی گردویی که انواع مختلف دارد ،کلوچه کوکی که در ایران محبوب است از گردو تشکیل شده و شیرینی محبوب ایرانی (کماج) که از ترکیبات گردو در پخت آن استفاده می کنند

از روغن گردو و چربی آن در مصارف پزشکی ،شیمیایی، بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.از روغن گردو عمدتا در مصارف استعمال خارجی بر روی اندام های بدن و حتی چکاندن روغن در بینی استفاده فراوان می شود.در بهداشت و صنعت روغن گردو برای موی سر و پوست بدن استفاده می شود و عصاره آن در شامپو،صابون،کرم و روغن و… استفاده می شود.

سایت سبزینه اعلام میدارد همکاران و عزیزانی که درخواست خرید عمده گردو در اقسا نقاط کشور را دارند با تماس تلفنی با کارشناسان ما از قیمت جدید مطلع شوند و خریداری خود را انجام دهند.

اقسام گردو کاشت شده در ایران

گردوهایی که در نقاط گردو خیز ایران کاشته شده‌اند . این گردوها در نقاط مختلف ایران با نام‌های گوناگون محلی نامیده می‌شوند. با وجود تفاوت‌های ظاهری، ممکن است برخی از انواع، رقم واحدی باشند ولی نام‌های گوناگون داشته باشند. با این توصیف مهم‌ترین انواع گردو که در ایران کاشته می‌شوند عبارتند از: گردوی کاغذی، گردوی سنگی، گردوی اردهای سراب در آذربایجان شرقی، گردوی ماکویی، گردوی سوزنی، گردوی نوک کلاغی، گردوی ضیا آبادی، گردوی خوشه‌ای، سبزوار، گردوی آمیخته خراسان، گردوی بافت کرمان، گردوی مازندران، گردوی روستای داران در آذربایجان شرقی، گردوی شهمیرزاد، گردوی قزوین و طالقان، خوانسار، گردوی تسوج در آذربایجان، گردوی همدان، گردوی وفس، وانشان و تویسرکان و سایر مناطق…فروش عمده گردو

مزایای طراحی سایت با وردپرس:

مزایای طراحی سایت با وردپرس:

چرا افرادی می گویند طراحی سایت با وردپرس عاقلانه نیس؟

طراحی سایت به روش های مختلفی و با زبان های برنامه نویسی متفاوتی نوشته می شود در واقع تکمیل سایت و ارائه آن به کارفرما نیاز به دانش برنامه نویسی و اطلاعات فراوانی است.

۲ روش طراحی سایت:

الف: طراحی سایت با کد نویسی و پنل اختصاصی (cms اختصاصی)

ب: طراحی سایت با وردپرس که با پنل مدیریت متن باز یا cms  متن باز ارائه می گردد

پنل مدیریت وردپرس توسط برنامه نویسان خوش ذوق و مبتکر در سال ۲۰۰۳ نوشته شد و به دلیل روان بودن و مدیریت آسان سایت مورد استقبال بسیاری از برنامه نویسان در جهان قرار گرفت CMS های دیگر همچون جوملا و دروپال و… شبیه به پنل مدیریت وردپرس عمل می کند ولی وردپرس در حال حاظر در سدر جدول قرار گرفته و میلیون ها نفر از آن در طراحی سایت خود استفاده می کنند.

  • تا کنون بیش از ۷۴.۶ میلیون وب سایت توسط وردپرس طراحی شده
  • تقریبا ۴۰% از سایت های خبری محبوب جهان با پنل وردپرس طراحی گردید است
  • از بین ۱۰۰ وبلاگ برتر دنیا ۴۸ سایت با وردپرس طراحی شده

 

باور های غلط را از خود دور کنید :

بعضی از شرکت  طراحی سایت به شما می گویند که طراحی سایت با وردپرس مشکلات زیادی به بار می آورد و یا قدرت کافی ندارد یا امنیت پایینی دارند یا سئو خوبی نخواهند داشت . در واقع این گفته ها دروغ است. تنها با آماذ رسمی بالا که ذکر شد می توان فهمید که وردپرس یکی از محبوب ترین پنل های مدیریت به شمار می رود و بسیاری از سایت های محبوب دنیا با آن نوشته شده است.

ویژگی های یک وب سایت ایده آل

خلق رویاهای شما توسط تیم کلینیک سئو سایت

ویژگی های یک وب سایت ایده آل


سئو داخلی مناسب
سئو داخلی مناسب
یکی دیگر از ویژگی هایی که یک سایت را ایده آل می کند بهینه سازی سایت یا سئو سایت می باشد البته برای طراحی اولیه سایت منظور سئو داخلی سایت است که انجام سئو داخلی راه شما را تا رسیدن به صفحه اول گوگل هموار کند.
انتخاب دامین مناسب
انتخاب دامین مناسب
یک طراحی سایت خوب، نیاز به یک دامین(نام وب سایت ) دارد نام شما باید کوتاه و مفهومی باشد تعداد کلمات آن زیاد نباشد چرا که به یاد آوردن آن سخت است در ذهن نمی ماند و دامین نباید دارای کاراکتر ها و کلمات سخت باشد.کوتاه و مختصر(پسوند آن زیاد مهم نیس)
واکنشگرا یا Responsive
واکنشگرا یا Responsive
یک وب سایت باید هوشمند باشد و در تمام دستگاه ها قابل نمایش باشد مثل کامپیوتر ، لپ تاب،موبایل،تبلت در واقع واکنش گرایی یعنی قالب سایت نسبت به اندازه دستگاه تغییر حالت دهد مثلا در گوشی موبایل حالت اسکرول چپ و راست غیر فعال می شود و اسکرول بالا پایین فعال
انتخاب هاست مناسب
انتخاب هاست مناسب
هاست به مکانی گفته میشه که محتویات سایت(عکس ها،متن ها،قالب،پنل مدیریت،ویدیو و...) در آن بار گذاری می شود. درواقع فضای اینترنتی اجاره ای است که هر سال باید تمدید شود یه سایت خوب هاست پرقدرت و پر سرعت نیاز داره.
قالب مناسب
قالب مناسب
یک طراحی سایت وردپرس خوب باید قالب زیبا و بهینه ای داشته باشد که اگر مشتری در سایت شما وارد شد جذب آن شود و صفحات آن را کنکاش کند نه اینکه به دلیل قالب قدیمی و زشت ما سایت دیگری را ترجیح دهد.(پس قالب سایت خیلی مهمه)
سرعت بارگذاری سایت
سرعت بارگذاری سایت
یه وب سایت ایده آل باید سرعت لود یا بارگذاری سایت را برای مخاطب در کمترین زمان به ارمقان بیاورد و در کسری از زمان بتوان در بین صفحات جابجا شد.انتخاب قالب ،هاست،نوع کد نویسی درست،استفاده درست عکس و فیلم و... باعث بهبود بارگذاری سایت می شود.

طراحی وب سایت واکنشگرا

طراحی وب سایت و پشتیبانی آن

طراحی وب سایت در اصفهان


امروزه به دلیل پیشرفت علم و تلنولوژی و دنیای اینترنت و ارتباطات ،تیلیغات قدیمی و سنتی دیگر جوابگو جذب مشتری برای( شرکت ها و کسب و کار هایی که در صدد بازاریابی و فروش محصولات و ارائه بهتر خدمات خود هستند) نیست.طراحی سایت در حال حاضر یکی از نوین ترین راه های تبلیغاتی به حساب می آید و صاحبان کار می توانند خدمات و محصولات خود را به این شیوه در دید مشتریان خود قرار دهند.

جهت طراحی سایت ابزارها و تکنولوژی های زیادی وجود دارد که با هم تفاوت ها و شباهت هایی را دارا هستند در حالت کلی هدف طراحی سایت طراحی قالب زیبا ،واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن سایت که بتوانید آن سایت را در تلفن های همراه و تبلت نیز به درستی مشاهده نمایید و همچنین ،بهینه شده جهت سئو سایت، و ایجاد ماژول های گوناگون که به درخواست کارفرمایان طراحی و درون یک سایت نهفته می شود

تیم کلینیک سئو از سال ۱۳۹۲ با جمعی از متخصصین در حوضه وب فعالیت خود را شروع کرد و در حوضه طراحی سایت وبهینه سازی سایت به صورت حرفه ای وارد بازار کار شد و ما توانسته ایم با مشاوره و ایده پردازی در حیطه بازاریابی اینترنتی مشتریان خود را به مقصد نهایشان هدایت کنیم.

  • طراحی وب سایت واکنش گرا (مناسب برای مبایل ها و تبلت ها)
  • ثبت دامین ir. رایگان
  • ثبت هاست رایگان برای سال اول
  • آموزش رایگان کار با وب سایت
  • ارائه پنل ارسال اس ام اس انبوه به عنوان هدیه
  • پشتیبانی وب سایت