درب اتوماتیک بازویی:

درب اتوماتیک بازویی:

 

درب های پارکینگ بازویی  به نوعی از درب های هوشمند گفته میشود که با جک پارگینگی باز و بسته می شوند.این نوع درب ها لزوما برای فقط پارکینگ نیست،بلکه برای هر درب لولایی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد ولی به دلیل اینکه در ایران برای درب های پارکینگ زیاد مورد استقبال قرار گرفته است به عنوان جک پارکینگی معروف شده است.

عمل باز و بسته  شدن درب پارکینگی بازویی بسیار راحت وبا سرعتی قابل قبول می باشد که حتی میتوان با استفاده از دستگاه کارت خوان این عمل را انجام داد.

درب های جک دار که در سه نوع هیدرولیکی،پنوماتیک وگیربکسی خلاصه می شود با بهره گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی،با استفاده از یک ریموت دستی در مواقع لازم باز و بسته می شوند.

اجزای جک برای درب پارکینگی بازویی اصفهان تک لنگه و دو لنگه(جک پارکینگ):

تمامی اجزای جک در باکس مخصوص ارائه و مونتاژ اصفهان درب می شود.

  1. بازو: سیستم آن به صورت میله هایی به طول مشخص که در قسمت انتهایی جک به داخل و بیرون می رود و در نتیجه عمل باز و بسته شدن درب را انجام می دهد.
  2. قسمت انتهایی و سر جک: به تکیه گاه های جک معروف می باشندکه ته آن به چهار چوب درب و سر آن به قسمت باز شونده درب بوسیله پیچ یا جوش متصل می گردد.
  3. فلاشر(چراغ چشمک زن): همانطور که از اسم آن مشخص است در مواقع استفاده از درب با چشمک زدن،به کاربر هشدار می دهد ومحل آن بالای درب می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.